Veelgestelde vragen

U vindt hier de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust even contact op via de pagina Contact, per e-mail (info@sluitbandwinkel.nl) of via het snelle chatsysteem. Het chatsysteem vindt u via het groene scherm onderaan elke pagina.

Worden er nog extra kosten berekend?
Er worden voor Nederlandse klanten geen extra kosten berekend. Bij een adres in België brengen we € 4,- in rekening in verband met de extra bezorgkosten. Alle prijzen zijn inclusief Btw en alle betaalmethoden zijn voor u gratis.

Kan ik een product terug sturen?
Alle producten kunnen binnen 14 dagen worden terug gestuurd. Mits de originele verpakking en het product nog geheel in tact zijn. De retourkosten zijn wel voor uw rekening. Het aanschafbedrag wordt vervolgens geheel naar u terug gestort. Niet goed, geld terug.

Hoe kan ik een product terug sturen?
Wanneer een buikband toch niet bevalt, kunt u even contact met ons opnemen. U ontvangt van ons vervolgens het juiste retouradres. Ook is het zo duidelijk welke bestelling retour wordt verzonden.

Hoe kan ik betalen?
U kunt de bestelling afronden via iDEAL, PayPal, creditcard (Maestro, Visa en Mastercard) en achteraf betaling via AfterPay. Aan alle betaalmethoden zijn geen extra kosten verbonden.

Kan ik ook op rekening betalen?
Dit is in verband met de extra kosten niet mogelijk.

Wat zijn de levertijden van de buikbanden?
De levertijd verschilt per buikband en per maat. Daarom staat onderaan elke productbeschrijving de bijbehorende levertijd vermeld.

Kan ik de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
U ontvangt de factuur per e-mail. Zodoende is het ingevoerde adres standaard het bezorgadres. Hier kunt u dus ook een ander adres dan uw eigen adres invullen.

Is bezorging buiten Nederland en België ook mogelijk?
Dit is momenteel helaas nog niet mogelijk.

Wat zijn de voorwaarden om een beroep te kunnen doen op garantie?
Wij leiden de garantietermijn af uit de gemiddelde levensduur van de betreffende bandage. Wilt u beroep doen op uw garantie, stuur dan een kopie van uw geldig aankoopbewijs per e-mail naar info@sluitbandwinkel.nl. Geef hierbij duidelijk aan om welke buikband het gaat en wat het defect is.

Binnen welke termijn kan ik een bandage retour zenden?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Dit geldt ook voor aanbiedingen. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om de bandage retour te sturen. U krijgt vervolgens het volledige orderbedrag terug gestort. Alleen de kosten voor het retour zenden zijn voor uw eigen rekening.